Indlæser Begivenheder

Få udbytte af dine nye salgsmedarbejdere fra starten. På dette kursus lærer din medarbejder at yde
kundeservice, der er i overensstemmelse med din virksomheds profil og koncept. Medarbejderen kommer
til at kende betydningen af god service for omsætningen og dermed for virksomhedens bundlinje. Ved
hjælp af afkodning af de enkelte kundetyper og deres forventninger, vil medarbejderen få større success i
forhold til at give kunden en god indkøbsoplevelse.

Hvem kan deltage?
Kurset er for nye eller eksisterende salgsmedarbejdere, som ønsker at blive bedre til at matche kundens
behov og give en god kundeservice og indkøbsoplevelse.

Underviser: Bertil Kjærulff – har igennem en lang karriere i dansk detailhandel opbygget en passion for
kundeservice. Hvordan tackler vi kundesituationen, så begge parter – og ikke mindst kunden – er tilfredse.
Imødekommenhed, Engagement og indsigt bringer sælgeren langt i mødet med kunder, og det har Bertil
bibragt kursisterne som underviser i de seneste 5 år”.

Tidspunkt: 28. og 29. maj 2020 8.15-15.40 – sidste frist for tilmelding er d. 7. maj.

Sted: Handelsfagskolen Skåde, Skåde Skovvej 2, 8270 Højbjerg

Pris: Faglærte og ufaglærte medarbejdere: kr. 532,00 + forplejning kr. 580,00

Medarbejdere uden for målgruppen: 1.473,50 kr. + forplejning kr. 580,00.

Tilmelding: https://www.efteruddannelse.dk – skriv i søgefeltet 7401453502673